torsdag 1 april 2010


GLAD PÅSK!


Mina påskhönor inspirerade av Okej Då.



2 kommentarer:

  1. Fina hönor de där! De är så finurliga, liksom grafiska (förmodligen helt obegripligt för någon som inte befinner sig inne i mitt huvud, men i alla fall).

    Hoppas du fått tag på garnet - jag har aldrig testat Malabrigo, är det så bra? Till min kofta tänkte jag ta Nepal, har köpt på mig så det ligger här och väntar på vilken tröja det ska bli. Ska testa med Koftans kofta först tänkte jag, ser ut att vara snarlikt fast vridet ett kvarts varv typ... Tror jag ska ha tre kvartsärm!

    Själv föredrar jag Bokus! Men jag känner igen det där beroendeförhållandet! Och just nu kan jag inte beställa några böcker (har en deal med mig själv, att inte lägga några nya beställningar förrän jag fått hem/betalat senaste laddningen... Det är en bra deal, men väldigt tråkig ibland! Det är av någon anledning alltid 1-2 dagar efter beställningen, som jag kommer på de där som jag bara måste ha!)

    Internethandel är väldigt trevligt tycker jag (för det mesta utom kläder), men det är just därför som det kan bli så där att man köper en bok som man definitivt inte skulle köpt annars. Har en bok om öländska vantar - trodde jag skulle få en drös mönster, men istället har jag nu en bok om öländsk vanthistoria... Berikande det också i och för sig.

    Ha en bra påsk du med!
    /Blenda

    SvaraRadera
  2. MEN vad roligt!!! Måste visa svärmor som tig hit dom från tyskland =)

    GLAD PÅSK

    SvaraRadera