söndag 7 oktober 2012

Att dela säng med håriga herrar

Älskar verkligen mina små ökenråttor. Och de älskar att springa runt och utforska. I morse så fick de springa runt en stund i min säng. Åh, det var så mysigt! Män med hår på ryggen... :-))

Att få båda två på samma bild är en prestation.

Suna är snabb som blixten.

Min andra EZ kofta till bebis nummer två bland vännerna skulle blivit polkagrisrandig. Men så torrfällde det attans röda Limagarnet från Drops, så nu har jag repat och koftan blir helt naturvit. I min garnaffär tyckte de inte att det var hela världen att ett garn torrfällde. Tänk det tycker jag!!!! Dessutom menade de på att det var vanligt. Jag har aldrig varit med om att 'industriella' garner, t ex från Drops, torrfällt. Trist. Morr.

Att bara börja om från början. Med vitt icke torrfällande garn.

3 kommentarer:

  1. ;-)
    ja du kommer väl ihåg att vi hade ökenråttor när sönerna var små...de ääääär söta....

    men va? tycker de det? Jag tycker du ska ringa/kontakta agenten så att du får tillbaka pengarna och tala om var du köpt garnet och vad de anser. Jag har aldrig varit med om att garn färgar av sig så!

    Muddar är himla bra när man fryser om händerna men måste jobba....jag har det ofta på kontoret.
    Pröva att sticka mitt gratis mönster - muddar med lyft maska....det verkar svårt men är himla lätt och så ser det så avancerat ut ;-))
    Hör av dig om du får frågor.....

    SvaraRadera
  2. så söta ökenråttorna är:)

    trist med torrfällande garn! håller med pysselfarmor - ring drops och reklamera garnet!

    SvaraRadera
  3. Hår på ryggen, hår i näsan, hår i öronen... Vi sjunger y-kromosomens lov...!

    SvaraRadera