tisdag 29 mars 2011

Livet i en påse

Lite svårt ibland att hålla full fart framåt... Idag gick Linda bort, hon hade inflammatorisk bröstcancer. En mamma lämnade fyra små pojkar som hade behövt henne länge än. Igen, vad vill Gud med detta, kan någon översätta, tolka eller förklara? Känner att mitt hysteriska i-landsproblem för dagen, att Möllers djävla ocker-verkstad i Uppsala tar 1980 pix för att byta en säkring i min bil, ter sig extremt pyttigt i jämförelse. Funderar dock på att spränga bort hela verkstaden, skulle kännas extremt tillfredsställande att jämna den med marken. Eller inte.
Suck, lite låg. Skall sticka lite. Kissen med full fart framåt kommer från fröken C´s blogg.


In English
A mother of four boys has left the world today, she suffered from inflammatory breast cancer. I am angry with a God I don´t believe in. Schizo? The gangster-garage in town wants 1980 kr to change a fuse in my car. I feel a strong urge to place a bomb outside their door and blow the whole place from the face of this earth. Or maybe not. The cat-bullet comes from fröken c´s blog.

1 kommentar:

  1. Tack fina du för underbar fikaeftermiddag idag!!! Jag känner mig friskare i huvudet än på länge...

    Och jag följde de flesta av dina råd angående svärmor, och det blev hyfsat bra tycker jag. Jag tror att signalerna var tydliga...

    Sååååå ledsamt och tråkigt med fyrabarnsmamman - ja, vad VILL Gud med det???????? Och varför får vissa andra leva???? OBEGRIPLIGT!!!!!!!

    KRAM fina vännen!!

    SvaraRadera